Help, ik kan het niet vinden!

Een belastingaanslag, bonnetje of rekening – weet u die doorgaans gemakkelijk te vinden? En hoe voelt u zich als u iets het kwijt bent? Wordt u daar ook zo onrustig van?

U bent niet de enige. We zoeken dagelijks minimaal tien minuten naar kwijtgeraakte spullen. Zeker als het er op aan komt, is het belangrijk dat u de zaken snel weet te vinden. Maar ook op minder cruciale momenten geeft overzicht een gerust gevoel. Bovendien creëert u inzicht en u heeft alles onder controle.

Documenten bewaren 

Sommige documenten waaronder de koopovereenkomst van uw huis of een arbeidsovereenkomst moet u altijd bewaren. Maar u heeft vast ook een stapel ordners met belastingen of andere belangrijke papieren. Voorkom dat uw archiefkast en postvakjes uitpuilen en kies voor Documentenbeheer van Mijn Persoonlijk Dashboard.

documentenbeheer - Alex Schoenmakers

Stel het niet langer uit, vraag vandaag nog naar onze abonnementen.

Ik wil meer informatie

De voordelen van Mijn Persoonlijk Dashboard:

  • Nooit meer paniek en alles snel bij de hand.
  • Waar en wanneer u maar wilt beschikken over actuele informatie.
  • U bespaart tijd, ruimte en geld.
  • Uw documenten en gegevens veilig en categorisch bewaard.
  • Door de zoekfunctie heeft u in een paar seconden wat u zocht.
  • Overzicht en inzicht.
  • Eenvoudig in gebruik.
  • Betaalbaar via voordelige abonnementen.
  • Handig voor u als mantelzorger.
  • Combineer met de andere modules
  • Financieel en Gezondheid voor nog meer overzicht.